"הכל מתחיל מהראש"
top of page

"הכל מתחיל מהראש"


מדען יפני בשם ד"ר אמוטו מסרו (Masaru Emoto) ביצע מאות ניסויים במים, ניסויים שנקראים בשם " מים מקשיבים ".

מטרת הניסויים היתה להוכיח שרעיונות, מחשבות, מלים, וצלילים נקלטים בתוך מולקולות המים ומשפיעים על המבנה המולקולארי שלהם. ד"ר מסרו השמיע בסמיכות למיכל מים מילים, סוגי מוסיקה שונים, תפילות וכד' וצילם אותם תחת מיקרוסקופ. ואז גילה, שהמבנה של המים "ששמעו" מלים טובות או מוסיקה נעימה והרמונית, נראה אחרת לגמרי מהמבנה של מים "ששמעו" מילים שליליות או מוסיקה רועשת ובעלת צלילים לא הרמוניים.

אנו יכולים לראות בברור מתוך הניסויים בגבישי המים, שסוג מסוים וחיובי של מחשבה, יוצר דברים יפים בשעה שמחשבה שלילית, מעוותת דברים.

החלק הארי של גוף האדם ושל כל דבר אחר בעולם עשוי ממים.

אצל רובנו, השיח הפנימי שלנו עם עצמנו הוא שלילי, אנחנו נוטים לכעוס ולהחמיר עם עצמנו ואנחנו לרוב, המבקרים והשופטים הכי קשים של עצמנו. אם גופנו עשוי רובו ממים דמיינו מה גורם לו השיח השלילי וכמה אנחנו מחבלים לעצמנו בדברים שאנחנו רוצים להשיג. תארו לעצמכם כמה עוצמה קיימת בראשנו וכמה ביכולתנו להשפיע על ידי שיח פנימי חיובי ואוהב על מי שאנחנו ועל הדברים שברצוננו להשיג.

פתגם סיני אומר: "מים הם בבואה של הנשמה" וגם היהדות משייכת הרבה סגולות וברכות למים.

אני אומרת שהמקום הראשון לתרגל בו את השיח החיובי הוא לטובת הגוף שלנו, הבריאות שלנו, התזונה והפעילות שאנחנו מעניקים לגופנו. בואו ננסה דיבור פנימי חיובי החל מעכשיו ונהנה מאיכות חיים טובה הרבה יותר.


bottom of page